Vragen
Antwoorden op Jouw Vragen
Bij Feefa willen we dat jouw ervaring soepel verloopt en vrij is van vraagtekens. We hebben een lijst samengesteld met veelgestelde vragen om je te helpen bij het navigeren door jouw culinaire avontuur. Of je nu wilt weten over onze menuopties, reserveringen, speciale arrangementen of andere details, we hebben de antwoorden die je zoekt.
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen, elk met een duidelijk en informatief antwoord.
Parkeren
Waar kan ik parkeren?
Over de parkeergelegenheid hoef je je geen zorgen te maken, want wij hebben voldoende gratis parkeerplaatsen. En dat alles op loopafstand van de hoofdingang. Daarnaast beschikken wij over in totaal 2 gratis mindervalide parkeerplaatsen aan beide kanten van de hoofdingang.
Mocht er tijdens het weekend geen parkeerplaats beschikbaar zijn, dan is er de mogelijkheid om langs de weg voor het restaurant te parkeren.
Rekening & betalen
Kan ik bij jullie op rekening betalen?
Wanneer het een bedrijfsuitje betreft (van minimaal vijftien personen), is het mogelijk om op rekening te betalen. Wij ontvangen graag vooraf de factuurgegevens via de e-mail. Op de dag zelf dient de contactpersoon de rekening te ondertekenen. De factuur wordt vervolgens via de e-mail verstuurd. Wij brengen voor het betalen op rekening tien euro administratiekosten in rekening.
Is het mogelijk om apart af te rekenen?
Om wachtrijen bij de receptie te verminderen, geven we de voorkeur aan één gecombineerde rekening per reservering, tafel of gezelschap. Tijdens drukke weekenden en/of feestdagen behouden we ons het recht voor om apart afrekenen niet toe te staan.
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Bij ons kun je betalen met diverse opties: contant geld, PIN of met onze eigen cadeaukaart. Houd er rekening mee dat wij geen vvv-bonnen, dinerbonnen of andere (cadeau)bonnen van derden kunnen aanvaarden.
Is het mogelijk om met diner- of vvv-bonnen te betalen?
Helaas kunnen wij geen betalingen accepteren via vvv-bonnen, dinerbonnen of vergelijkbare (cadeau)bonnen van derden. Dit komt mede door de hoge kosten en de administratieve verwerking die hiermee gepaard gaan.
Kan ik de rekening splitsen?
Helaas is het niet mogelijk om de rekening te verdelen en apart te betalen. We kunnen dit proces bij de kassa niet faciliteren om een vlotte doorstroming te waarborgen.
Tarieven
Zijn er kosten verbonden aan baby's?
Kinderen tot 2 jaar zijn gratis. Vanaf 2 jaar wordt er een apart tarief gerekend. Dit tarief en meer informatie vind je op onze prijzenpagina. We verzoeken je vriendelijk om dit bij de reservering aan te geven, zodat we rekening kunnen houden met de beschikbare ruimte. Houd er rekening mee dat Maxi-Cosi’s of kinderwagens ook een plaats nodig hebben; let wel op dat niet alle tafels voldoende ruimte bieden hiervoor.
Hoe wordt het tarief bepaald op speciale dagen?
Op speciale dagen gelden onze weekendtarieven. Dit is van toepassing op de volgende dagen: Nieuwjaarsdag, Valentijnsdag, 1ste & 2de Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1ste & 2de Pinksterdag, Moederdag, Vaderdag, Sinterklaas en Kerstavond (24 december). Voor de Kerstdagen gelden andere prijzen, die we tijdig zullen aankondigen.
Wat zijn de kerstprijzen?
Tijdens Kerstperiode hanteren wij speciale kerstprijzen, die jaarlijks rond begin oktober worden aangekondigd.
Op welke feestdagen hanteren jullie andere prijzen?
Op de overige feestdagen geldt het weekend tarief. Op beide Kerstdagen gelden andere tarieven, deze worden rond de Kerst periode bekend gemaakt.
Onder feestdagen valt:
- Nieuwjaarsdag
- Valentijnsdag
- 1e & 2e Paasdag
- Koningsdag
- Moederdag
- Hemelvaartdag
- 1e & 2e Pinksterdag
- Vaderdag
- Sinterklaas
- 1e & 2e Kerstdag (gelden andere tarieven)
- Oudejaarsdag
Kunnen we met een grote groep bij jullie komen eten?
Absoluut, ons restaurant biedt diverse ruimtes en faciliteiten voor (grote) groepen.
Wij bieden een scherpe prijs voor twee uur onbeperkt eten en drinken; dit is inclusief verschillende soorten bier en wijn. Hierdoor bieden wij helaas geen groepskortingen aan.
Er komt één iemand later, betaald die meer/minder?
Het is niet mogelijk om verschillende arrangementen op 1 reservering (tafel) te plaatsen. I.v.m. de tijdsduur per tafel is het alleen mogelijk om 1 soort arrangement te nemen per reservering/per tafel. Een persoon kan wel later aansluiten bij het gezelschap indien er vooraf voor deze persoon al betaald is voor het gekozen arrangement van het gezelschap.
Reserveren
Hoe kan ik reserveren?
U kunt online reserveren via onze reserveringspagina.
Wanneer moet ik mijn arrangement doorgeven?
U dient de duur van uw arrangement vooraf aan te geven bij de receptie of tijdens uw reservering. De tijd voor uw arrangement begint nadat u hebt afgerekend bij de kassa, niet bij binnenkomst. De aanvangstijd staat vermeld op de kassabon.
Moet ik een reservering maken?
Een reservering is niet verplicht, maar het wordt wel aanbevolen, vooral op drukkere dagen zoals vrijdag, zaterdag en zondag. Hierdoor bent u verzekerd van een plaats. U kunt online reserveren via onze reserveringspagina.
Kan ik een specifieke tafel kiezen bij het reserveren?
U kunt zeker uw voorkeur doorgeven, zoals een tafel bij het raam. We doen ons best om aan deze voorkeur te voldoen, maar we kunnen dit helaas niet garanderen. We danken u voor uw begrip hierin!
Hebben jullie vaste zittingen?
Wij hanteren alleen vaste zittingen tijdens Kerst en andere drukke speciale en/of feestdagen.
Reservering annuleren
Wilt u uw reservering annuleren dan kan dit eenvoudig via de mail die u bij uw reservering heeft ontvangen.
Opties
Wat houdt jullie concept in?
Bij binnenkomst betaalt u het gereserveerde arrangement (2 uur, 2,5 uur of 3 uur). Zodra u heeft afgerekend, begeleidt één van onze collega’s u naar de tafel. Vanaf dan kunt u voor de gekozen tijdsduur gebruikmaken van ons buffet, frisdrankjes, koffie, thee, huiswijn en verschillende soorten bier.
Hebben jullie veel vegetarische en/of veganistische opties?
Wij hebben vegetarische en veganistische sushi, salades (alleen vegetarisch), warme gerechten en ook bij de wok kunt u uw eigen vegetarische/veganistische gerecht samenstellen. De keuze is echter wel beperkt voor vegetariërs en veganisten. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
Hebben jullie ook halal vlees?
Nee, wij hebben geen halal vlees. Verder wordt vlees en vis op dezelfde bakplaat bereid. Bij de wok wordt vis en vlees ook in dezelfde pan bereid.
Ik heb een allergie en/of intolerantie, wat kan ik wel of juist niet eten?
Wij hebben een allergenenboekje; hier kunt u naar vragen bij de balie. Wij kunnen kruisbesmetting echter nooit geheel uitsluiten.
Jarig
Wat als ik jarig ben?
Ben jij jarig? Dan trakteren wij! Op vertoon van legitimatiebewijs en in gezelschap van minstens zeven betalende volwassenen, dan mag jij gratis dineren. De actie geldt alleen op de dag dat jij jarig bent. Ben je op een dinsdag jarig? Dan geldt de actie nog op maandag, woensdag en donderdag van dezelfde week.
NB: De actie geldt niet op feestdagen en wij trakteren maximaal één jarige per gezelschap.
Maagverkleining
Ik heb een operatie gehad voor een maagverkleining
In principe hebben wij geen kortingen voor mensen met een maagverkleining. Als u echter korter dan een halfjaar geleden een operatie hebt gehad, kunnen wij een korting aanbieden van vijf euro op vertoon van een pas/bewijs van het ziekenhuis (met uw naam).
Overige vragen
Wat zijn jullie openingstijden?
Maandag open van 17:00 tot 22:00
Dinsdag gesloten *
Woensdag – Donderdag open van 17:00 tot 22:00
Vrijdag open van 16:30 tot 22:00
Zaterdag – Zondag open van 16:30 tot 22:00
*m.u.v. feestdagen
Hoe laat sluit de keuken?
De keuken sluit 30 minuten voor onze eindtijd, dus zorg ervoor dat je je laatste bestelling vóór die tijd plaatst.
Kunnen we langer blijven zitten nadat we klaar zijn met eten?
Wij adviseren dit al bij de reservering aan te geven. Later aangeven mag natuurlijk ook, maar dan kunnen wij u niet garanderen dat langer tafelen mogelijk is (met name in het weekend).Per halfuur wordt 3,50 euro per persoon in rekening gebracht. Kinderen tot en met 11 jaar betalen €2,- per half uur (0-1 jaar is gratis).
Hoe gaan jullie om met allergieën en dieetwensen?
Wij hechten veel waarde aan het welzijn van onze gasten. We willen transparant zijn over de ingrediënten die mogelijk een allergie kunnen veroorzaken.
Hoewel we ons uiterste best doen, kunnen we helaas niet garanderen dat al onze gerechten 100% veilig zijn voor alle gasten met allergieën.
Voor diegenen met allergieën adviseren we om drukke weekenden te vermijden, omdat de keuken tijdens deze periodes soms fouten kan maken bij de bereiding van bestellingen, met mogelijke gevolgen voor gasten met allergieën.
Onze toewijding is om smakelijke en veilige gerechten te serveren. We verzoeken u vriendelijk om bij aankomst nogmaals aan te geven of u of uw gasten allergieën hebben, zodat we extra aandacht kunnen besteden aan uw maaltijd.
Bieden jullie cadeaubonnen aan?
Wij bieden onze eigen cadeaubonnen aan in elk gewenst prijsbedrag.
Is het restaurant rolstoeltoegankelijk?
Ons restaurant is mindervaliden vriendelijk door o.a. brede paden, drempel vrij, lage counters en er is natuurlijk een invalide toilet. Parkeren kan op de mindervalide parkeerplaatsen bij de hoofdingang.
Als er rolstoelen in uw gezelschap zijn, laat het ons dan bij uw reservering weten, zodat we de tafelindeling hierop kunnen afstemmen.
Kan ik ook alleen wat drinken?
Helaas is het bij ons niet mogelijk om alleen een drankje te nuttigen.
Ik ben afhankelijk van mijn rolstoel
Ons restaurant is rolstoel toegankelijk en vriendelijk.
Hebben jullie airco/verwarming?
Wij hebben overal in ons restaurant airco/verwarming.
Klachten
Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?
Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service. We betreuren het ten zeerste als u een onaangename ervaring heeft gehad. Als u een klacht heeft, horen we dit graag van u. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen. Uw feedback is uiterst waardevol voor ons en we zullen uw klacht met de grootste zorg behandelen. We streven voortdurend naar verbetering van onze dienstverlening.